A pocaklakó jelenti

A pocaklakó jelenti - Teherbeesés, terhesség, szülés úgy, ahogy még sosem olvastál róla: a baba szemszögéből, megtörtént események alapján.

Kövesd élőben az eseményeket, hétről-hétre, napról-napra. Itt nem elméletekről és statisztikai átlagokról olvashatsz, hanem a hús-vér valóságról.

Terhesség tényleg testközelből, a pocaklakó szemén át.

Ha írnál nekem: ababablogol@gmail.com

Utolsó kommentek

HTML

Linkblog

1. Beköltöztem

2011.05.24. 13:56 - ababablogol

Címkék: teszt első terhesség fogantatás jelek terhességi menstruáció kora jelei

Hát, nagyon úgy néz ki, hogy beköltöztem (tudom, „hát”-tal nem kezdünk mondatot, de én még csak egy kis sejtkupac vagyok, még nem jártam iskolába, úgyhogy nekem el lehet nézni J).

 
Anya és apa februárban kacsintottak össze, egy wellness-szálloda liftjébe lelépve. Az apropót az adta, hogy a liftből pár pillanattal azelőtt, hogy az összekacsintás megtörtént volna, egy háromtagú kis család „gurult” ki: fiatal pár egy babakocsiban egy picúrmanót tolt. A manó lehetett vagy fél éves, óriási kék szemekkel, és szemmel láthatóan a női nemet erősítette, elvégre egy icipici rózsaszín hajcsatt fogta össze pár szál haját, a homlokánál.
 
Anya így szólt apához, miközben megnyomta az emeletre vivő gombot, miután a kiscsalád elhaladt: - Na, mit szólnál, ha jövőre mi is ilyen formációban jönnénk üdülni?
Anya tulajdonképpen viccelt, hiszen a nagytesóm – akiről még sokat fogok szerintem mesélni – körüli terhességi és koragyermekkori élmények elvették az újabb babától a kedvet, de apa huncut módon nem viccnek vette.
-          Én örülnék neki! – közölte.
Anya meghökkent: - Hé, hát nem úgy volt, hogy nem akarunk már több gyereket?
Mire Apa: - Miért? Biztosan nem lenne semmi gond, a Nagy pedig olyan jó testvér lenne!
Anyának napokra elállt ettől a szava. Apa a szobába érve ugratta, hogy „Na, elkezdjük most a babagyártást?”, de Anya közölte, hogy „Ma már kétszer akcióztunk, nem hinném, hogy pont a harmadiktól jönne össze, úgyhogy nyugodtan pihentesd magad.”

Apa szólt, hogy majd Anya szóljon, hogy mikor alkalmas…
Ennyiben maradtak.
 
Anya világ életében sok gyereket akart, de aztán kinőtt ebből. Korán szülte Nagyonnagy tesómat, aki most már lényegében felnőtt, és kicsivel több, mint 5 éve a Nagy tesómat. Anya nem vágyott már újabb 15 kiló súlyfeleslegre, állandó, pocaklakóért való aggódásra, éjszakai virrasztásokra, a világtól való elzárkózásokra a baba miatt, pontosan addig a pillanatig, amíg Apa huncut szemvillanását meg nem látta. Ugyanis Anya azt hitte, hogy Apa ugyanazt gondolja, mint ő: nem kell több gyerek.
 
De elég volt egy égszínkék szempár, egy rózsaszín hajcsatt abban a pár szál hajban, és hirtelen előbukkant egy rég elfeledett érzés: az újabb gyermek utáni vágy.
 
Úgy fest, hogy én leszek az az újabb gyermek.
Hát így kezdődött.
A folytatást pedig majd meglátjuk együtt.
 
A Baba
 
Ui.: Természetesen nem én írom a blogot, elvégre, ha jól számolom, még kezeim sincsenek, éppen most vannak kialakulóban, de megkértem Anyát, hogy segítsen tolmácsolni a gondolataimat, neki egyébként is rutinja van ebben.

A bejegyzés trackback címe:

https://ababablogol.blog.hu/api/trackback/id/tr412928731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása